Wednesday, April 24, 2013

TAK JADI KE SABAH

Assalamualaikum ....





Hari tu aku sibuk buat persediaan nak ke Sabah. Siap minta no. kereta sewa dekat korang. Terima kasih kepada yang berkongsi tu. Tarikh pergi sepatutnya adalah hari nie hingga hari Sabtu. Memang excitedlah sebab Sabah termasuk dalam wishlist aku bagi tahun 2013. Kalau korang pandang belum satu pun wishlist aku dapat dicapai. Oh, kesiannye! Sedih pun ada .... ko duduk ajelah wishlist kat situ diam-diam.



Kalau ikutkan time aku fly 9.30am nanti. Ermmmm pandang airasia kat awan biru ajelah. Setelah dibincang-bincang dengan kawan-kawan, maka kami bersepakat membatalkan percutian dan jalan-jalan kali nie. Bukan sebab perncerobohan di Lahad Datu, tetapi disebabkan oleh PRU13. Ada yang dah dapat jadual berkempen dan aku pula terlibat dengan SPR. Tak jadilah ke Sabah ;=(



Takpelah,, kalau dah tertulis bukan rezeki, buat macam mana pun tak akan jadi rezeki juga. Nasib baik tiket pergi balik Sabah aku tu RM150! Kalau more than that aku rasa melalak jugalah, kalau nak ikutkan penting diri macam nak pergi je sorang-sorang. ha ha ha .... nasib baik aku nie bukan camtu orangnye. Kalau pergi tempat orang ... lokasi baru, lebih baik ada teman. Apa-apa jadi senang. Kot pengsan ke hape ... adalah yang bantu.


Hari ini aku akan masuk office macam biasa, buat kerja dan pergi meeting! Sabah .... harap ada jodoh kite nanti. 





CK : Duit jalan-jalan ke Sabah tu forwardlah untuk belanja pergi Indon.....hu hu

4 comments:

  1. ok. lain tahun kita pergi.

    tu la kan, sib baik le tak de agenda nak jenjalan yang boleh bertembung ngan PRU13 ni

    ReplyDelete
  2. in sha allah ada rezeki boleh p kak..

    ReplyDelete
  3. ce cek tiket MAS p sabah lps PRU.
    bole tahan murahnya :D
    p.s.tu pun kalo x abes lg la..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!