Saturday, March 24, 2012

JOM BERSHOPPING DENGAN HI SHOP (ALL THE BRANDS ONE INVITATION) DENGAN DISKAUN 60%!

Assalamualaikum ...





Pagi-pagi lagi aku dah buat sale. Meh lah jenguk ada jualan murah dari HI SHOP ... All the brand one invitation nie. Ada macam-macam brand tawu. Ada Renoma Paris, Calvin Klein, Carlo Cardini, Biotherm dan macam-macamlah. Banyak nau aku nak senarai nie.


Bagi aku harga memang berpatutanlah. Aku pun tengah dok cari wallet yang sesuai, menarik dan harga berpatutan. Dan yang penting jua ia tahan lama dalam genggaman aku.. Wallet yang aku ada pun dah berusia hampir 3 tahun, hasil kecermatan aku menggunakannya tiada sebarang koyakan atau kerosakan pun pada dia. huhu. Tapi bila tengok sales Renoma Paris nie, cam ada yang terberkenan pula. Meh aku share dengan korang design-design yang cun untuk korang jamu mata! Kalau ada rezeki lebih bolehlah .............. beli ye!



Yang ini coin purse ... harga di baru RM51! Harga asal RM129.00! Cantik comey nau aku tengok ... berkenan ... berkenan!


Key pouch ... dengan harga RM59.00!



Aku tengah aim yang ini ... ha ha ha Semi Long Wallet ... RM111.00!











Yang ni RM99.00! Lawooo jugak. Semi long wallet



Selain wallet, purse ... ada juga benda alah lain yang sesuai untuk dishopping! So, girl-girl sekalian takkan tak berminat kot. Menarik nie ... ada barangan untuk men, women, kids dan juga household!


Kalau korang berkenan bolehlah jenguk dekat SINI YE!


DAN


Kalau nak tahu pasal Garnier's Sinar Cahayaku program boleh klik DI SINI!



Okeylah, aku nak menjenguk dan mencuci mata di Hi Shop kejap! Kul 10.00 aku nak pi Sogo pulak. tata kawan-kawan semua! Have a nice weekend!






CK : Semalam tidur dalam keadaan terlalu kenyang .... hu hu, habislah diet aku.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!