Thursday, March 1, 2012

PUTRAJAYA BERGELAP!

Assalamualaikum ...





Tadi lepak-lepak depan tv sambil layan drama Qalesya dan berborak di hp, tetiba je bergelap! Uh, tengah syok borak, tengok syok layan tv ... boleh bergelap! Putrajaya blackout beberapa saat kot aku rasa. heh, bergolap beberapa saat pun dah kecoh. Tapi bukan aku sorang je yang kecoh, member-member FB yang stay kat Putrajaya pun mula buat wall post yang sama macam aku! Aku maksudkan .... pasal cerita Putrajaya bergelaplah!



Masa bergelap, hati aku cam berdebar sket. Maklumlah, sejak aku stay dekat kuarters nie belum ada lagi scene-scene bergelap macam ini. Tuh, yang berdebar dan risau semacam. Mula fikir pasal hantulah. Bila on tv, memang cerita hantu pulak. Lagilah aku start takut! Okeh, memang aku akui aku nie penakut. Penakut hantu ajelah kot! Tapi Hantu Kak Limah je aku kurang takut .... he he he.



Time bergelap aku tengok syok layan call, tetiba line hp pun padam sama. Erghhh ... parah! Apahal nie ... dahlah golap, hp plak takde line! Apakah?? Nasib baik bergelap tu sekejap je! Bila ada lampur terus on balik lappy dan terus update pasal bergelap!!




Bila Putrajaya blackout, PICC yang indah dengan lampu pun padam sekali!







CK : Tengah layan drama Keabadian Cinta!!

4 comments:

  1. seb bek masa lampu dok on tak de yg duk sebelah na.kalau tak sure pengsan sampai sok pagi.hehehhe gurau2 di malam hari.

    ReplyDelete
  2. ehh lupa lak.you kebakaran tu disebabkan transformer kat bangi terbakar.agaknye la kot.sbb tadi kat nilai mcm nak blackout tapi tak jadi.masa tu tgh layan lappy.:) hermm joim join segmen.fahz tag kamoo.kalau free la ea .:)

    ReplyDelete
  3. ade bace tentang kebakaran tu...mmm saba e...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!