Sunday, March 11, 2012

GILIRAN AKU PULA ... TERIMA KASIH NUFFNANG!

Assalamualaikum ...





Selamat pagi korang! Have a nice Sunday. Semoga kita semua berada di bawah lindungaNya, rahmatNya, keberkatanNya, semoga urusan hari ini dan akan datang dipermudahkan olehNya serta moga rezeki kita dipermurahkan olehNya! Amin ...


Alhamdulillah, apa yang telah diperam dan ditunggu telah tiba! Semalam sampai je kat lobi rumah ... terus cari post box. Nak check surat yang mungkin dah penuh sebab 3-4 hari takdekan, balik kampung! Bajet macam retis je post box kau nak penuhkan! Penuh dengan flyers buat loan ada ler! Aku buka tengok ada bil TNB dan sampul surat agak besau dari biasa. Eh, cam boleh agak le surat nie siapa yang hantor.


Last week sebelum balik kampung, aku dah check email. Mr. Nuffnang cakap dia dah send cek ke aku. Sekali balik semalam, memang ada pun cek tu. Yang ditunggu telah tiba ... yeeehaaa! Alhamdulillah, bersyukur atas rezekinya, tak banyak sangat macam orang lain tapi aku berpuashati.


Kegembiraan aku nie, of course la nak share dengan korang sama ... kan  kan! Sudi ke idak? Duwet yang aku dapat, aku nak simpan dulu. So, tunggu 2nd cashout ... 3rd ... 4th ... dan seterusnya kalau ada. Insya-Allah. Duit tu aku nak beli sesuatu yang bermakna sikit. Sesuatu yang bila aku pegang or pandang, okeh ... "inilah hasil aku menulis blog!". Boleh juga sharing is caring dengan anak cucu soooon! Insya-Allah.





Hasilnya adalah sebanyak RM214.00. Aritu pun aku dah cakap berapa nilai yang aku dapat. So, bila dapat ceknya .. dah takda makna nak sembunyi pun. Lagipun aku harap, dapatlah dijadikan semangat buat blogger baru. Yang penting, korang kenalah ikhlas menulis. Bukan sebab nak side income semata-mata. Kalau dapat income camnie, ia dikira sebagai satu bonus! Kalau takde pun, please ... teruslah menulis. Jangan give up tau. Mungkin apa yang kita tulis ada kebaikan di dalamnya yang boleh dikongsikan dengan orang lain. Mungkin!



Okehlah, aku nak siap-siap ... kejap lagi aku nak berkejar ke Muadzam Shah, member baik aku kahwin hari ni. Selamat Pengantin Baru buat Kak Norati Abdul Malik! Semoga bahagia hingga akhir hayat hendakNya!








CK : Syukur, namun dalam saat gembira aku tak lupa pada abang aku yang diberi ujian olehNya! Ya-Allah, kuatkan semangat abang kesayangan aku. Amin!

1 comment:

  1. dah boleh berblanje nie....

    wah mcm mana nak buat bergini nie,terasa mcm best jer

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!