Wednesday, May 7, 2014

CPUV KE-36 TAHUN 2014

Assalamualaikum ...


Alhamdulillah, sepanjang baru 5 bulan mencecah tahun 2014 nie aku dah dapat 36 CPUV dari nuffnang. Tapi earning biasa-biasa je walau banyak cpuv. Harap banyak je lah, tapi earning agak ciput di situ. Takpe, ciput pun rezeki juga kan. Menerima dengan hati yang riang gumbira. 

Walaupun jarang update seminggu dua nie, dapat juga earnings dari nuffnang. Sekarang ni cuma 2 sahaja yang sedang on going. Harap tu biarlah lama sikit lepak dekat blog aku nie.Bertimbung earnings nanti maka cepatlah tertunai impian aku nak beli sesuatu nie. he he he. Earning sepanjang 2013 aku dah cashout. Tapi cheque belum dapat lagi. Terpaksa juga cashout sebab nak top up duit roadtax dan insurans kereta yang akan tamat pada hujung Mei nie. Dah sebulan cashout tapi nuffnang belum sent pape lagi payment. Sabar menanti neh.


CPUV yang masih berlegar dengan riang ria. Terima kasih nuffnang. Dengan harapan tambah la lagi cpuv yang ada tuh. Campak-campaklah! he he he. Mari bodek nuffnang dengan riang ria. Seronok kan tulis blog nie, mengarut pun boleh dapat duit. he he he. Cuma kalau nak sungguh-sungguh tu kenalah usaha dengan macam-macam cara yek. Disebabkan dapat duit nie lah aku kadang berhati2 dengan entry, kalau boleh aku elak cerita pasal gossip artis yang bukan-bukan ... atau apa sahaja yang tak berapa nak baik. Kengkadang tu terlepas juga aku rasa tersinggung orang lain dengan tak sengaja. Apapun aku memang cuba sedaya upaya mengelak dari ada entry gossip.

Tak best la bila fikir balik, ko dapat duit hasil ko dok bergossip ... tak syok dan rasa duit itu pun macam ermmmmmm. Itu pendapat akulah. Pendapat korang aku tak tahu.



p/s:Alhamdulillah, rezeki sentiasa ada.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!