Friday, May 23, 2014

RED BULL AIR RACE DI PUTRAJAYA

Assalamualaikum ...


Dah suam acara ni ... dah habis pun baru nak update. Aku kan jenis update blog ikut suka hati aku. Takde kesinambungan langsung. Main taram je mana dan kan. Sabtu Ahad baru ni ada Red Bull Air Race di Presint 4 dan 5, Putrajaya. Gigih aku dan hasben ke sana. Tak pernah tengok race kapal terobangkan. So, mari kita saksikan ia. Julung-julung kali diadakan di Malaysia. Kat Putrajaya pulak tu. Tumpang bangga sekejap.

Ingatkan pergi hari Sabtu je layan air race tu. Aku dah kabor, untuk final race ni hari Ahad macam malas je nak pergi. Sebabnya aku pergi office. Ada keja. Malas aku nak ngomel panjang. Gambar dah lama terperam. Meh kita share sikit dulu. Ada banyak lagi gambar yang belum sempat nak edit. Kemudian-kemudianlah. Aku ni busy, tak sabar nak habeskan bulan Mei. June nanti harap-harap tak busy macam sekarang. Semput achik tau!


Masa aku dah hasben sampai, dorang ni tengah sibuk nak alihkan banner kat tepi tasik nie. Untuk first entry Redbull kita layan suasana yang ada dulu. Aku ni kan spesies suka tengok orang bila pi event. Seronok pulak tengok gelagat orang nie.


Siap ada yang bawa tikar macam berpiknik pun ada. Bentang tikar. Lepak ramai-ramai anak beranak. Omputih ni sibuk je bincang apa ntah, pasai Redbull kot. Tak pun dia mesti cakap, cantik betul Putrajaya! ekekeke. Tengok si baby sampai tertidur di bahu ayahnye. Dah la panas. ... sian baby! 


Suasana. Orang ramai. Bangunan 4 sekawan.


Inilah acaranye! Red Bull Air Race. Bersambung di entry akan datang. ta ta ti ti tu tu .....




p/s : Seronok tapi panas dan berlengas

1 comment:

  1. Wah! Bestnyaaa gambar clear , kita snap gambar kapalterobang tu-- jadi macam helang langkawi dah. Hahahaha.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!