Tuesday, May 13, 2014

JANGAN MENGHARAP LEBIH

Assalamualaikum ...



Aku tidak mengharap terlalu lebih dalam hidup ini
Cuma aku harap, aku dapat apa yang sepatutnya aku dapat.

Itu sahaja.
Aku tahu Allah Maha Adil
Allah Maha Pengasih
Allah Maha Penyayang

dan kerna itu apa yang aku terima selalunya adalah yang terbaik
Yang tidak baik selalunya datang dari pihak aku.

Aku rasa, bukan satu kesalahan jika dalam kehidupan sementara ini 
Aku dapat apa yang sepatutnya aku dapat.

Ada tidak semestinya cukup
Tidak ada tidak semestinya kurang!

Apapun, syukur adalah jawapan pada segala ketenangan!




p/s : Boleh tak kita senyum, untuk merasai nikmatnya bahagia itu ;)

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!