Thursday, May 15, 2014

PUTRAJAYA HORSE CARRIAGE

Assalamualaikum ...


Walaupun aku stay di Putrajaya, tapi masih ada perkara yang berlaku di Putrajaya yang aku ketinggalan. Sibuk sangat dengan keje sendiri dan diri sendiri, tuh banyak benda dan event dekat Putrajaya aku tak amek port sangat pun. Kadang rasa macam tak penting. Dan kadang rasa macam tak best mana pun  untuk amek tahu. he he he he. Cumanya ada satu benda ni aku rasa best bagi aku. Tadi tergodek-godek FB Perbadanan Putrajaya, terjumpa plak FB Putrajaya Horse Carriage. Wah, ini macam best jerk. Mari aku kongsi dengan korang. Nanti bawa anak-anak datang yek. Aku pun rasa macam nak ajak hasben aku naik kete kude ni. Tapi dia mau ka?









Koleksi gambar semuanya aku ambil dari facebook Putrajaya Horse Carriage. Tengok, cantikkan kereta kude dia. Serius boleh buat diri sendiri perasan jadi Cinderella tau kalau naik kete kude macam nie. Yang warna putih tu aku berkenan. Terus terasa macam orang kaye kaye. he he he. Nampak sangat aku spesies kuat berangan.

Kalau korang berminat nak naik kereta kude nie, bolehlah pergi dekat Dataran Putra, Presint 1, Putrajaya. Depan Masjid Putra dan bangunan Perdana Menteri tu je pun. Nak info lanjut boleh contact no tuan punya kude neh ... ekekeke ... 016-323 8778. Eh, betul ke tuan punye kude? Pengurus kude kot nieh. he he he.

Okeh, selamatlah menaiki kete kude. Nanti story-story la kat aku cajnye berapa yek ...



p/s : First time menunggang kude 2 tahun lepas, terus rasa insaf. Giler gayat kooot!

3 comments:

  1. macam menarik jer.. boleh try service diorg semasa ulangtahun nanti.. agak2 romantik tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah tengok je cm menarik...boleh la sambut anniversary sini. mesti romantiklah

      Delete
  2. alahaiii haritu ada nampak.teringinnya nk naikkk!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!