Monday, March 25, 2013

100

Assalamualaikum ...




Hah kau, 100 comments awaiting! Good CK ... nampak sangat ko malas nau nak publish komen-komentar yang ada. Sian kat readers aku ... iaitu korang leeeewww!!





Malam nie In Shaa Allah, aku akan cuba reply komen korang! 
Jangan serik weh nak komen setiap entry di belog aku nie. Setiap entry adalah untuk tatapan anda! 
Eh eh eh ... cam bagus la entry merapu diri sendiri kan?


Maaflah, bukan aku sengaja tak nak publish komen korang
Tapi aku sekang lebih selesa publish dah reply! Baru aku rasa senang hati
Rasa tanggungjawab seorang blogger giteeeew. Echeeeh!!


Malam nie aku cuba ... luangkan masa
Untuk publish dan reply komen dan cuba untuk blogwalking skali!!!


Cayang korang ketat-ketat kerana tak pernah jemu singgah di belog kedaung ini.
Sekian, terima kasih ;=)






CK : Sejak aku busy, setakat jadi silent reader ajelah kat blog kengkawan. Sorry banyak-banyak!!

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!