Friday, March 1, 2013

KARNIVAL WOW! PUTRAJAYA 2013

Assalamualaikum ....




Memandangkan hari nie rehat lama ... 2 jam 45 minit, aku dan BFF2 aku pi lah dekat Laman 1Malaysia, Presint 2. Ada Karnival WOW! Putrajaya 2013. Panas tak hengat weh. Nie baru panas dunia ... panas kat SANA tataulah, macam manakan?


Jalan sekejap je dah basah ketiak. Peluh sana sini. Eh, bau takde ye ... aku dah perfumekan awal2. ha ha ha. Pusing sana sikit sini skit, sudahnya masuk adalam Pavillion Discover Putrajaya. Kena aircond sket. Syoknye!! Sejuk je ....











Ni Sumer gambar dalam pavillion. Alah, kecik je pun pavillion dia ... kalau kentut pun semua boleh dengar. ha ha ha gamaknyelah! Lepas lepak kat pavillion, bagi sejuk badan, perut plak lapar, Terus ajak BFF pi makan kat tapak F&B.

Okeh, kat tapak F&B Karnival WOW! Putrajaya nie ada Food Festival tahu. Ada dari Sarawak, Kelantan, Terengganu, Johor (try laksa Johor tadi kat tapak F&B, ermmm langsung tak sedaplah! bukan orang Johor kot masak.), ada juga dari hotel tahu.




Laksa Johor yang tak sedap tu ....!! Rasa kuah dia pelik giler

Buktinye....kami bukan sedut kuah ye. Kuah dia memang sket aje. Tak bleh diterima tekak. Aku kaut-kaut makan urat laksa je. Kang rugi plak tak makan ... itu pun habis paksa. Mahal plak tuh! Okeh, boikot.



Ahad nie, 3 Mac 2013 sape nak jumpa dengan Datuk Dr. Fazley, bolehlah mai dekat Festival Food di Karnival WOW! Putrajaya nie. Dekat Tapak F&B tau.  Datuk Dr. Fazley akan buat demo masakan. Demo dia start dalam kul 10.00am. Jumpa korang kat sana. Aku rasa macam nak pi. Nak amek pic Dr. Fazley untuk dientrykan di blog aku. oh yeaahhhh 


Chef Florence dan Chef Zaida pun ada, tapi dorang hari Sabtu .... start kul 3pm.


Gambar-gambar pun aku dah malas nak letak watermark. Nak cepat. So, nanti org amik pic aku buat gheta dia, tak dapatlah aku nak membuktikan gambar nie gambar aku...hahahahha macamlah cantik benor amik gambarkan. Phoooyooooo je lebih!!!





CK : Putrajaya skang nie event macam-macam ... pening je kepala tahu. Panas jangan cakaplah. Laghaaa laghaaaa hahahah

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!