Friday, March 22, 2013

KOMEN

Assalamualaikum ....





Salam Jumaat.
Pejam celik, pejam celik ... dah Jumaat.
Cepatnye masa berlalu skang nie.


Hari nie nak sembang pasal belog je. Nak up citer lain sumer ada gambar yang kena edit. Tunggulah dulu. Sekarang nie ada 80 comments dekat belog aku yang belum dipublish. Huh, nampak nau kurang rajin skang nie. Update belog pun sehari sekali je. Eh, mana mood mencanak blogging aku nie. Dulu, kalau nampak komen, cecepat publish dan reply sekali. Skang nie, nak publish and reply terus pun lom mampu. Kang aku publish je tak reply korangnye komen cam tak bestlah pulakkan!




So, aku biarkan aje commments tu macam bertambah je dari sehari ke sehari. 80 comments. Esok lusa, bila dah selesa nak hadap blog nie sepenuh hati, aku akan publish dan reply sekali. Heh, korang jangan serik plak nak tinggalkan komen kat belog aku. Ini baru prestime aku buat perangai cenggini. Maklumlah mood ke laut je manjang ... ha ha ha dah tu aku agak busy.



#jangan serik meninggalkan komen di blog ku! he he he



Skang nie kepala pun sedikit kusut nak menentukan tarikh pertunangan. Asal pilih tarikh je, ada plak hal saudara mara dn kengkawan yang kitaorang kena pulak dahulukan. Takpelah, kitaorang merancang je ... In Shaa Allah moga Allah permudahkan urusan kami nie. Eh, doakan kami same ye ;=)






CK : Mak ayah dah setuju, kepala mula serabut nak fikir ....eh, nak buat apa lepas nie, lepas tu .... ermmm

11 comments:

  1. wah..nak makan nasik minyak dah rupanya..heheh

    ReplyDelete
  2. mudah2an kak..
    dah nk tunang yerk..alhamdulilah tahniah kak
    slow2 kak bab2 ini tak leh kelam kabut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah akk dah serabut nie...dgn tarikh x bg lagi...semput rasanya

      Delete
  3. Insya Allah di permudahkan. Apa kata, publish jer. Reply kendian bila dah ada masa ker..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk reply kemudian tu mmg x leh pakai kak....nti ke laut poienya...hahahha

      Delete
  4. hahaha... ko simpan komen tu sampai 80.

    ReplyDelete
  5. smoga dipermudah kan sume nye ye :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!