Monday, March 25, 2013

JOM CERIA BERSAMA PM DI PUTRAJAYA

Assalamualaikum ...



Aktiviti hujung minggu. Sekarang nie hujung minggu aku penuh aktiviti riadah ... tak pun dating. Sedih sekarang dah jarang dating, memasing sibuk. Lupakan soal kerja. Dulu, asal weekend je asyik kerja lebih masa. Kerja. Kerja. Kerja. Eh, hidup orang bujang bukan untuk kerja setiap weekend wahai boss!


Akhir-akhir nie aku rasa kehidupan aku lebih bermakna. Bermakna sebab aku tak perlu bekerja 7 hari seminggu. Membosankan bukan? Kerja bukan lagi satu jiwa untuk aku. Eh, eh ... tapi aku bersyukur yang aku ada kerja. Cuma lepas ini cuba untuk lebih bijak dalam menyeimbangi kehidupan ;)


Sudah-sudahlah merepek. Heee. Cerita pasal weekend semalam. Aku dan kengkawan join Jom Ceria Bersama PM di Putrajaya. 1st time dapat jumpa PM secara live walaupun tak sempat berjabat tangan. Ramai sangat umat. Aku yang kecik ketot nie PM tak sempat nak pandang. he he he. Mari kita layan gambaq ...

















Meriah, kalau ada lagi event camnie In Shaa Allah aku akan join. Boleh jugalah keluarkan peluh, memandangkan diet skang nie pun asyik tenggelam timbul je. Sekejap sekejap diet ke laut dalam sudah. Nak ke darat amek masa betul. he he he. Nampak sangat iman tak kuat.




Korang kalau berminat boleh je join event camnie .... berjalan 5km, boleh buat badan rasa sihat dan best juga!




CK : Balik je aku terus tidur, sebab bangun awal pagi sangat!

3 comments:

  1. kalau kau gi nari gelek gelek sebelah mamat singh yang dok pukul pabenda nama ntah tu, mesti peluah keluar berkalori kalori.. hahahaha...


    sama la kita diet ke laut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah good idea...next time leh la menari kat sebelah sigh tu

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!