Wednesday, March 13, 2013

HARI JUBAH FARAH LEE

Assalamualaikum ...





Bila tengok gambar konvo Farah Lee isteri kesayangan kepada Ally Iskandar ... teringat zaman aku konvo dulu dulu. Tapi masa tu, aku takdelah suami kesayangan ... sekarang pun belum ada lagi heeeeee ;)

Memang terkenang sangatlah keadaan ketika itu, walau yang datang cuma ayah, mak dan adik bongsu aku je. Abang aku masa tu tengah sibuk dengan my SIL yang baru bersalin. 
Walaupun that time tak dapat jumpa ramai kengkawan, takde pun camera digital .... tapi hati suke giler sebab dah tamat study!
Bila dah habis study and keje baru terasa zaman kat U dulu lagi best .... double best ... triple best!
Okeh, kita tak boleh hidup statik pada satu zaman je. 
Yang best tu biarlah berlalu, cipta kebest-an yang lebih hebat dan luar biasa hebat lagi.





Aku dulu tak sempat nak lambung2 'topi' cam gambar Farah Lee nie. Kengkawan baik lelain course, so hari konvo pun lenlain. Sape suruh berlagak dengan budak satu coursekan ... hahahahha
Muka jodoh ... suwet sangat!!
Kan best-an kalau masa tu, ada juga suami tersayang .... macam Farah Lee! Suwet kot. he he he. Tapi takpe, mak ayah dah ada. Cukup berbangga dah ....


Tengok jubah Farah Lee, teringat aku dulu .... siap tidur dengan jubah konvo! ha ha ha


Aku pun dapat bunga gak that time, mak ayah aku kasi. Dan ex-bf kawan aku kasi bunga juga walau pun aku bukan gf dia. ha ha ha .... siap datang dari jauh untuk konvo aku. Thanks! Walaupun kawan baika ku clash dengan mamat nie, tapi kami semua still baik walaupun memasing dah ada family kecuali aku la ...


Best .... best .... best ....
Tahniah Farah Lee sebab dah grad!!! Moga maju jaya di masa hadapan


Terkenang hari jubah aku juga ;=)
Sumber Gambar : FB Farah Lee







CK : Suwetnye dorang nie

13 comments:

  1. sweet jer tengok muka dia..sweet lagi bila bergambar dengan suami..hehe...masih ada peluang lagi nak lambung topi tu kalo sambung belajar ke peringkt seterusnya kannnn :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sweet sgt....


      hati nk sambung lagi tapi kerajinan tu kurang

      Delete
  2. best kan kalau suami ada di sisi masa graduation. teringat kenangan dolu2. hehehe. best2!
    saya pun x dpt nak lambung2 topi sbb bebudak course ntah ke mane menghilang. huhuhu

    ReplyDelete
  3. wow best nya,grad kat korea.kita ni politeknik je.jauhnya jurang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh mana tahu kot rara nk sambung study nti...leh sambung kat Korea gak. Bawa Princess skali....

      Delete
  4. yeay!!!! dah grad dia noh. tapi kan dik, akak grad dulu dah ada suami. plus ada anak lagi tau. memang best sebab supporter tu dah sah.. nak pegang peluk bagai dah tak de halangan.

    ReplyDelete
  5. laa..tak sempat ke lambung-lambung mortar tu, rugi woo..kitorang lambung sampai rosak lah, hehe...sambung lah study, nanti boleh lambung lagi, tapi biar berteman lah time tu :)

    ReplyDelete
  6. Hari Jubah akak dulu pun dah ada hubby dan tanpa disedari dah ada nyawa lain dalam perut juga rupanya. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  7. farah lee belaja kat korea. muka pon cantik macam korean beauties. cantik gile2

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!