Thursday, March 21, 2013

MACAM MANA BOLEH TAK PERASAAN NUFFNANG NIE??

Assalamualaikum ...




Bleh dikatakan aku nie rajin jugak belek akaun Nuffnang. Tapi aku pun tak tahu macam mana aku boleh tak perasaan CPUV yang aku dapat pada 18 Mac ari tu. Tadi, buka akaun Nuff, eh ... ada CPUV lah yang sedang on going. Alhamdulillah...murahlah rezeki halal lagi berkat. Tambahlah lagi CPUV ... hiks hiks hiks ....



CPUV kali nie tetap dari DiGi ... aritu pun dari DiGi juga. Terima kasih DiGi!! Ini CPUV yang ke-3 bagi 2013. Belum Februari je takde CPUV singgah ... takpelah. Ada juga rezeki menulis suke suke nie ;)


Tapi ... tapikan ... camne yek korang-korang yang otai nie aku perasaan korangnye CPUV tu on going sampai 5-6 CPUV serentak! Hebatlah korang, eh ... share tips la sket ... he he he




CK : Tak tahu nak simpan akaun nie sampai amaun berapa ....




9 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!