Saturday, January 22, 2011

Followers...CIK KAMOO SAYANG KORANG!

Assalamualaikum....

Alhamdulillah....Followers Cik Kamoo dah cecah 202 orang. Terima kasih kepada semua sbb sudi terima Cik Kamoo dalam dunia blog. Walaupun dah lama kenal blog tapi baru aktif sejak 2-3 bulan kebelakangan ini. Dulu jadi blogger untuk diri sendiri sahaja. Asyik-asyik nak private jer. Jiwa kacau kot masa tu. He he he. Skang Alhamdulillah....bila tengok followers dah cecah angka 202 tu, Cik Kamoo bersyukur sangat. Terima kasih untuk korang.

Jom Cik Kamoo nak kenalkan dengan follower ke 202 ni!! Jeng-jeng...siapalah orangnyakan....


Orangnya adalah FA-IN....

Jomlah kita sama-sama terjah blog Fai-In ni...

Intro tentang Fa-In ....

"seorang budak yang mahu menjadi nenek dan cuba untuk mematangkan diri"


Cik Kamoo bercadang pada masa akan datang untuk review tentang semua followers Cik Kamoo. Akan diusahakan jika Cik Kamoo tidak kebizian. Maklumlah....kerja sekarang boleh tahan hebat juga sibuknya. So, Cik Kamoo akan dahulukan mana yang pentinglah.

Doa-doakanlah agar Cik Kamoo dapat review semua bloggers yang dah jadi follower Cik Kamoo nie. SAYANG SANGAT KAT KORANG.....semangat untuk berblog meletus meletup lepas nie. Insya-Allah...




CK : Alhamdulillah berjaya juga saya jadi penulis. Walaupun hanya penulis blog picisan sahaja. Tapi tetap menulis bukan.....

2 comments:

  1. hee segan la kte,tq!
    syg kamu juge la ye~
    hehe

    wahh bru 2,3 bln follower rmai dah..tahniah!
    slamat berblogging ya.. :)

    ReplyDelete
  2. usia blog je lama....tp terperam! ini baru keluar dri botol kaca....he he he

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!