Friday, January 7, 2011

::Muka Awak Nampak Penat Jer!::

Assalamualaikum....

Situasi petang semalam
Hari Khamis malam Jumaat
Sekitar jam 6.30pm
Lokasi di pejabat
Watak saya dan dia

Dia : Muka awak nampak penat jer...
Saya : Ye ke nampak penat??!
Dia : Ye...awak byk keje ye??!
Saya : Ye...[sambil mata berkelip2 nak nangis]
Dia : Rehatlah..
Saya : Keje saya byk....kena buat keje org lain yg tak buat keje lagi...ermmm
Dia : Sabar ye....

[Dan dia pun berlalu dari tempat saya untuk meneruskan kerjanya pulak]


Awak...
Awak baru tengok muka saya yang penat krn melayan semua kerja-kerja saya
Tapi, awak belum lagi tengok HATI saya yang penat
Melalui pengalaman yang menyakitkan ..... krn awak!
Dan memikirkan tentang awak sekarang ini...

Apa yang awak nampak....SAYA COOOOL ajekan lalui dugaan ini
Sedangkan hati saya lebih penat dari wajah penat saya yang awak lihat!
Apapun saya tetap sayang awak...




CK : saya sayang awak! itu ajer! Tapi jangan risau saya dah cukup dewasa untuk mengawal perasaan. saya juga sudah matang melalui dugaan....krn saya sentiasa berterima kasih dengan Tuhan.

2 comments:

  1. wah kalau si dia bc konpem ht berbunga2..

    mengenai request tutorial font tue cik tom xdpt janji bl boleh buat sbb byk dah list menunggu request..tp kalau sggp tgu boleh je...nak cpt try google ye yunk..

    ReplyDelete
  2. cik tom terima kasih. sy dh try google tp belum jumpa. tu yg request kt cik tom....takpe selagi blh tunggu sy tunggu dan dalam masa yg sama...sy google lagi

    Thanks ya

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!