Wednesday, January 12, 2011

Status Glitterati.....dah tinggalkan saya!

Assalamualaikum....

Sedih
Bila check Nuffnang
Status sebagai anak emas Nuffnang dah ditarikh balik!!
Status Glitterati la yang Encik Nuffnang amik balik

Adakah kes sama mcm dulu!
Ada kod iklan innity dalam entri saya!
Terus hantar ticket pada Encik Nuffnang utk dapatkan penjelasan
Sambil2 saya check entri yg lepas....mana tau kot-kot ada kod iklan tu lagi....

Tup...tup
Memang ada!!
So...terus DELETE!!

Pesanan saya untuk korang!
Kalau nak copy entri dari mana-mana surakhabar online
SILA HATI-HATI!!
Sebab dalam entri dorang ada kod iklan innity!
Jangan sedap main kopi paste je....
Check dulu kat EDIT HTML.....delete dulu pastu baru publish!!

Silap haribulan korang pun jadi mcm saya..
Encik Nuffnang bagi balik ye status anak emas tu...
huk huk huk....




CK : Moga-moga dapat.....mana tau dah dapat balik status nie boleh dpt BE! hoooyey! Saya tidak berniat menduakan cinta Encik Nuffnang tau....

4 comments:

  1. laaa...kamu,kesian nye.kod iklan innity tu ape?mcm mane nak tau ade kod innity tu kalau kite copy paste?minta maaf la bertanya.sy ni budak baru di dunia belog ni.have a nice day!

    ReplyDelete
  2. ok, dah check... tiada.
    Tak apa, nanti nuffnang kasi balik glitterati awak... sabar yer :)

    ReplyDelete
  3. fira : nk explain x pandai sgt. tp klu kita copy mana2 suratkhabar online...dah paste kt blog...check kt html...nti ada perkataan innity...dan kod2 html yg lain....so, delete!

    Maslina : alhamdulillah dah dapat balik dah...thanks awak

    Aida : thanks

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!