Monday, November 26, 2012

CUTI

Assalamualaikum ....




Morning! Happy Monday ... jangan mondayblues ye semua.


Cuti! Akhir-akhir nie jiwa aku rasa nak bercuti je memanjang. Hujung tahun mood kerja agak down. Kalau time skang nie, cuti sekolah sumer orang yang dah beranak pinak bawa anak-anak pergi cuti ... aku pun nak juga walau non hado anak lagik!


Malam tadi tengok airasia ada promosi penerbangan 11sen. Rasa nak grab satu lagi destinasi ... tapi fikir balik aku dah start tamak nampak gayanye. Bazir! Cukuplah tahun 2013 dah ada destinasi dalam dan luar negara untuk dikunjungi. Bawabersabar. Sambil urut dada. Kang nk buat majlis mana nak cekau duit kalau asyik jenjalan je. Cuti pun kena start simpan utk next year ;=) 


Bestnye kalau hari ini aku cuti dan berada di lokasi kesukaan aku .... Cameron Highlands ... pasti syioookkan. Korang asyik kerja, maybe aku masih berselubung di bawah selimut! Merasai kesejukan. Syioooook ... tapi, saat ini boleh berangan ajelah dulu. he he he



Yang pasti hasrat hati .... aku nak cuti!! Eh, Encik Teman ... harap awak baca entry hari ini dan cubalah tunaikan. he he he




CK : Hidung tersumbat plak ....

5 comments:

  1. @MizzTina akk belum pi bercuti lagi la...hahhaha baru nk plan nie

    ReplyDelete
  2. nak cuti tak boleh sebab ada partner yg cuti. kang sunyi pulak office ni.hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam Ukhwah..
    alang-alang bercuti, meh la ke langkawi :)

    Take Care !!

    ReplyDelete
  4. mmg syok bercuti.. sy pun dh lm x g cuti2 huhu

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!