Sunday, November 25, 2012

HANIS ZALIKHA : MARIAM KAMPUNG PUTAT & MAJALAH RAPI

Assalamualaikum ...





Semalam aku sibuk layan anak-anak buah aku. Si Dumok dan abang ... anak adik aku telah dihangkut untuk tidur kat rumah. Jadi baby sitter aku untuk selama 24 jam. Si Dumok yang setahun tu sibuk memunggah barang-barang aku. Si abang plak layan tv  cerita ntah pape kat channel 611. Dah busan sangat aku pun suruh abang tukaq channel ...


Sabtu malam Ahad, sure ada cerekarama. Ish, dah lama la aku tak layan cerekaramakan. Banyak sangat drama, jadi tatau nak layan yang mana satu. Kalau tak dulu aku nielah peminat setia cerekarama. Best ke tak best aku mesti layan sampai habis. Aku nie kan jenis taksub dengan drama Melayu ... walau orang cakap tak best, tapi aku still rasa best. ha ha ha



Semalam, terus tukar channel TV3 ... tengok-tengok ada sorang pelakon nie cam pernah tengok. Pernah tengok bukan dia sebagai pelakon, tapi sebagai blogger! Blogger femes dan cantik tuh ... sapa lagi kalau bukan Hanis Zalikha! Oh, Hanis dah jadi pelakon ke? Setahu aku dia jadi model ada la. Aku belom pernah tengok dia berlakon lagi. Eh, best ke lakonan dia? Leh lawan Nabila Huda tak? he he he



Pestime la tengok Hanis berlakon dalam cerekarama berjudul, Mariam Kampung Putat! Tajuk pun kelakar. Dalam drama nie, Hanis pegang watak Mariam ... Mariam? Nama glemer dia Maria! Dia anak tiri kepada Cik Gayah Katering lakonan Betty Banafe. Hero dalam drama nie Aiman Hakim yang macho tu. Aku suka lakonan Aiman Hakim dalam citer Vanilla Coklat tuh ... besh!



Tergezut gak semalam tengok tv kuar plak si Hanis nie ... dia memanglah cantik. Cantik! 


Lakonan Hanis biasa-biasa je ... takdalah harap gedebom lakonan diakan, sebab masih baru. Bagi peluanglah ... moga dapat hasilkan lakonan yang mantop macam Nabila Huda dalam drama Julia tu.


#Bawa watak anak tiri yang kena pergi cari buah putat untuk mak dan adik tiri dia makan ... siannye


Hari ini aku pergi Hospital Putrajaya ... jumpa plak Hanis Zalikha! Bertuahlah kalau betul-betul jumpakan ... Aku terjumpa dia jadi cover Majalah Rapi Edisi 15 November. Dari taknak beli ... terus beli. Hanis Zalikha punya pasal ;=)


Hanis Zalikha menari untuk keluarkan peluh! Korang buat ape nk kuarkan peluh??


Cantikkan dia? Mulus kulit dia ... 



Dah maju ke depan dah si Hanis nie ... jadi blogger ... model ... skang dah jadi pelakon. Moga berjayalah hendakNya. Sonok tengok wajah dia yang shumel tu.


Okeylah, skang aku nak layan bola jap, Piala AFF Suzuki 2012, Malaysia vs Singapore! Geram plak ... Singapore dah mendahului Malaysia 2-0. Khairul Fahmi Che Mat dok terfikir pasal majlis kahwin dia dengan Lueniey ke .... dah kena sumbat 2 gol dah nie. Awal-awal lagi Singapore dah sumbat gol. 2-2 gol tu Shahril Ishak plak yang sumbat. Gol kedua tu la tak menahan tengok ....


#Mulalah malas nak tengok ... huk huk huk



Apapun, dengan harapan Malaysia leh la menang!! Moga-moga .... come on Harimau Malaya!!!






CK : Hari nie dihabiskan dengan rehat je petang tadi. Cover semalam tidur 4am ...



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!