Thursday, November 29, 2012

DARI LEMBAH KE BUKIT

Assalamualaikum ....





Pagi korang!!



Actually aku sedang cari mood nak sambung story mory aku semasa perjalanan pulang ke Kuala Lumpur tempohari. Aku singgah ke Lembah Bujang dan .... mendaki bukit .... Bukit Bendera! Mendakilah sangat, naik train je pun! Dan bila mood aku sampai aku akan storykan kenangan naik train kat Bukit Bendera @ Penang Hill nie .... kelakar!!


Seumur hidup aku, walau anak jati Kedah ... aku tak pernah sampai ke Lembah Bujang! Lebih memalukan yang bawa aku ke Lembah Bujang haritu bukan anak Kedah. *malu sangat* Nanti aku cerita ...


Lepas pergi lembah ... kami daki bukit! Daki Bukit Bendera dengan train baru yang lajuuuuuuuuu sangat!! Salah time pergi .... manusia yang meramai sangat, cuti sekolahlah katakan .... berebut nak duduk!! Last-last berdiri juga sebab nak tengok view. Okeh, yang nie pun nanti aku cerita ... berserta gambaq sekali!!



Bila mood dah sampai ... tahap kerajinan melampau aku share cerita dan gambar kat sini ya!! Sila tunggu ... ;=)





CK : Moga hari ini lebih baik dari semalam!!

2 comments:

  1. lmbh bujg x pnh pg.. bkt bndra pnh. mmg best kn

    ReplyDelete
  2. kite dah pernah sampai jugk kat bukit bendera tu. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!