Wednesday, November 28, 2012

DURIAN CREPE

Assalamualaikum ...





Demam durian crepe di mana-mana. Aku pun turut tersampuk juga. Tak dinafikan durian crepe nie memang sedap kalau kulit dia dibuat senipis-nipis yang boleh. Baru terasa ermmmmmmmm giler durian dan krimnye tu!!



Yang nie durian crepe yang aku beli. Sekali beli 2 pek. 1 pek ada 6 ketul. Kalau nk diikutkan 6 ketul nie tak cukup ... sebab durian crepe nie takdelah besaq sangat pun. Bila aku terjah dari blog ke blog, semua pakat dok cerita pasal pemanis mulut yang sedap sangat nie. So, aku pun nak juga try kan ... dulu pernah makan sekali je pun BFF aku kasi.


Langsung aku pun try la buat bila adik si teman bagi 2 biji derian. Aku ingat senang la nk wat durian crepe nie. Rupanya susahlah hai nak layangkan dia punya kulit tu. Aku punya durian crepe nie kulit dia tak sedap sebab tebal. hu hu hu ... tensionnye! Dapat yang nipis ada la 3 ketui cam kat atas nie.



Apapun lepas nie aku nk try buat lagi .... nak cuba sampai jadi. In shaa Allah ...





CK : Ngantuk la plak

3 comments:

  1. tak pe usaha tangga kejayaan!

    lagipun, rasa tu yg penting tapi kannn untuk blogger mcm kite nie presentation pun penting kan? hikhikhikk

    ReplyDelete
  2. Saya pun hari tu teringin nak merasa dan dapat jugaklah akhirnya. Pada saya kalau durian tu sedap, sedaplah crepe tu kut hehe.

    ReplyDelete
  3. tu la kan, kena betul betul nipis kan.. pakai nonstick pan senang kan.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!