Friday, November 16, 2012

TULIS ... TULIS ....

Assalamualaikum ...





Rindunya kat blog nie. Bukan skit-skit punya rindu ... memang rindu habis. Rasanya tak pernahlah aku tinggalkan blog sesepi dan ia mula bersawang sket-sket. hu hu. Cuti hampir 2 minggu memang sangat seronok dan sangat penat juga!


Arini baru datang mood nak menulis kat blog nie walau mungkin ada sedikit kemerapuan. Sorry, lepaskan segalanya di sini ... untuk tenangkan hati juga! Actually, banyak perkara aku nak tulis. Dan banyak perkara aku nak share dengan korang. Semuanya sekarang ia bergantung kepada kerajinan dan kelajuan idea aku ... sama ada ia mencurah atau sebaliknya!


Nak share dengan korang tengan travel kesempatan ke Bukit Bendera ... nk cerita pasai hari berbahagia ... nak cerita tentang kepenatan aku selama hampir 10 hari ... entah sempat entah tidaklah nak menulis bagaikan  masa ini milik aku sepenuhnya ... selalunya aku ni bab berjanji menulis, ibarat menanam tebu di tepi bibir, berjanji ... pastu bila sibuk, cerita yang dijanji untuk diceritakan tidak pula pernah ditulis. ha ha ha ... masa ... masa ....


Walaupun aku menyepi diri dari blog, Alhamdulillah, UV aku tetap maintain ... masih ada yang sudi komen dekat entry lama. Yang komen bagai-bagai pun ada sampai aku terasa hati pun. Tapi abaikan ajelah ;(


Memandangkan aku dekat office, so untuk segala entry bergambar ... kena tunggu aku balik rumah edit segala gambar dulu. he he he


Ok, cukup dulu setakat melepaskan rindu .... ada yang rindu aku ke? eh, maksud aku entry kat blog nie ... ade ke?? hu hu hu





CK : Bila masuk office, terasa macam selama ini aku sorang je yang buat keje .... aku takda korang tak keje ke???

2 comments:

  1. welcome back!

    tak pe, pelan²..tarik nafas..one by one ye :)

    ReplyDelete
  2. haish.,... nama pun blog kan. Memang akan rindu kalau tak updated. akak pun sama..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!