Sunday, November 4, 2012

ANTARA YANG WAJIB ADA DALAM KERETA AKU

Assalamualaikum ...






Aku tak tahu orang lain lagu mana, tapi aku .... benda yang satu nie antara wajib ada dalam kereta. Kalau takda, aku asyik tanya ulang-ulang kali pada si teman.


"air mineral mana ... air mineral mana ...beli tak tadi?"


Kalau aku sendiri yang drive kete, memang dah siap-siap bawa dari dari rumah ;=)

Aku nie jenis yang kuatlah sangat minum airmineral/airsuam. Air mineral dan air minuman berbeza tau ... jangan salah beli. Air minuman rasa dia lebih payau ... tak mampu tekak aku menerimanya. he he he ... Disebabkan itu, kalau ke mana-mana mesti aku singgah beli mineral water kalau terlupa bawa bekal air suam.


Kalau pi jenjalan mana-mana, kerap singgah petrol pump bukan setakat beli air tapi juga .... pergi toilet la buang air balik . hahaha.Perut dah penuh, tak mampu nk simpan air lagi ar ;=)


Yang sebelah tu mee kari yang adik si teman beli dekat restoran azira dekat seksyen 10, shah alam ... sedap dorang kata!


Air mineral 1.5 liter nie memang takcukup rasanya .... kalau tak singgah mana-mana ngeteh, kurang la sket minum air mineral nie. Kebiasaan sebotol nie memang habis. Jaranglah tak habis. Biasanya sehari aku minum 3-4L air putih. Barulah rasa senang dan tenang diri sendiri .... kalau tak, kering mulut aku nie. hu hu


Korang plak macam mana? Kekurangan air cam aku juga ke? he he he





CK : Hari nie lepak rumah, layan perut yang sakit nie ... ;=(

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!