Saturday, November 24, 2012

KEMARAU CPUV BERAKHIR!

Assalamualaikum ...



Alhamdulillah, akhirnya aku dah boleh upload gambar dekat blog nie. Sangat suke! Terima kasih kepada dua-dua blogger yang baik hati ini kerana sudi membantu dengan bagitahu link yang perlu aku refer. Terima kasih ye buat Kak Rose (aku rajin refer blog kak rose ni kalau nak masak menu baru) dan Wantie! Mudahkan jadi blogger nie, ramai je nak membantu. Itu yang best tu ... yang penting rajin bertanya dan google sekali yek! Untuk membolehkan aku upload pic semula kat blog nie, aku refer kat sini <---- Banyak sangat aku letak gambar, sampai dah limit pun!! gagagaga ...



Okeh, masalah upload pic dah selesai ... skang nie satu lagi rezeki dah masuk. Alhamdulillah, setelah 3 bulan kemarau CPUV (BE) ... semalam Nuffnang dengan baikhatinye :=) telah memberikan aku satu CPUV untuk bermain-main manja kat blog. Kemarau dah berakhir!! Syiooooook ... muke manyak senyummm juga. ha ha ha ha


Aku dapat CPUV daripada Astro Fear Factor! Nak tahu apa? Klik sini <--- Baru semalam dapat, amount terkumpul dan 50sen. Sikit-sikit lama-lama jadi bukitlah tu. he he he. Kali ini lama betul aku kemarau cpuv. Update juga blog walau cam biasa-biasa. Terima kasihlah Nuffnang .... dan terima kasih korang yang klik cpuv aku tu. Eh, rajin sket klik ye ;=)


Baik tak Nuffnang nie, siap bagi Aaron Aziz kat aku! ha ha ha Bagi letak kat blog ajelah. Hai, ensem plak la mamat nie ...


Alhamdulillah juga, UV aku semakin menaik ... sekarang nie dah ada yang mencecah 400 UV sehari. Terima kasih kepada yang sudi datang ye! Terutama pada yang setia dgn belog CK. Love u!! Dulu UV aku sehari dalam 100 lebih je. Sekarang nie ada jugalah bertambah. Lepas nie target 500 UV sehari plak. Kena rajin blogging neh!!


Bila aku belek keywords, banyak yang datang cari ilmu tentang diet atkins! Dapat juga aku berkongsi kebaikan ngan korang kan ... kan ... kan ... eceeeeeh poyosnye la hai!!



Okeylah, stop dulu la ... aku tak sihat nie, demam ... sakit kepala dan juga tekak! Tak menahan sakitnye nie. Tapi sebab teruja dengan CPUV, nak share kegembiraan tu dengan korang. Akhirnya, berakhirnya juga kemarau itu!!!! 







CK : Sakit kepala sebab fikir masa depan sendiri..... si teman dah bagi tema dia dah. hu hu hu

1 comment:

  1. tercapaikah impian anda? kini idaman anda bukan lagi impian
    hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!