Thursday, November 29, 2012

HIMALAYA PULAK DAH!

Assalamualaikum ....




Aku ada masalah keguguran rambut. Baca entry ini <-----
Sebelum nie aku cuba pakai syampu Bawang.
Tak berkesan sangat. Eh, cam sama je gugurnya ... kata anti-hairfall


Terus aku cari syampu lain ... lambat sangatkan aku bagi feedback keberkesanan syampu Bawang tu.
Aku rasa syampu Bawang tu tak berkesan untuk aku je kot.
Untuk korang tataulah kan ... kena cuba dulu


Skang nie kau cuba syampu Himalaya Herbals Anti-Hair Fall!
Agak mahal juga!
Tapi aku sukakan baunye yang wangilah sangat ;)
Dan rambut yang gugur pun taklah seteruk sebelum ni.
Bolehlah!
Disebabkan bau dia yang aku suka ... aku continue ajelah guna




Ini dia syampoo Himalaya Herbal's tu!
Dulu aku pandang sebelah mata je syampoo nie ... tiada apa yang memikat hati pun
Tapi rupanya .... bagus jugalah ... terutama bau dia yang harum tu!

#betullah, tak kenal maka tak cinta!!






CK : Sekarang nie tengah cari supplement .... maybe Shaklee yang aku akan pilih!

8 comments:

  1. saya pun pakai syampu ni...kira ok jugak lah..ada lah kurang gugur rambut tu..dove anti hair fall pun ok jugak bagi saya...

    ReplyDelete
  2. berkesan ke? kalau mcm tu nak juga try. beli kat na tu? kat guardian ada?

    hiks... tajuk tu buat akak ingatkan kamu ke gunung himalaya.

    ReplyDelete
  3. dulu gadis pun ader pakai shampoo ni sekejap tapi xde kesan langsung...

    shampoo bawang pun pakai sama jugak...

    last2 pakai head & shoulders..
    Alhamdullillah ok dh skang...

    ReplyDelete
  4. kenapa kite tak pernah jumpa. huhuu

    ReplyDelete
  5. baru beli petang tadi. Beli dengan minyak sekali..sebab dah cuba macam2 gak sblm ni..tapi teruk gak rambut gugur.
    Cik Puan rann guna Himalaya ni berkesan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....setakat nie berkesan dan sesuai dgn saya

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!