Wednesday, August 22, 2012

MOOD MERUDUM

Assalamualaikum ...




Kalau boleh aku nak update panjang-panjang cerita pasal raya, tapi bila check akaun NUff, traffic merudum dengan teruknya. Terus hilang mood nak bercerita, nak edit gambar dan sebagainya.


Tapi takpe, nak bgtau satu je ... malam nie aku dah balik Putrajaya dan esok aku kerja. Huwaaaaaa ... huwaaaa khabar tak gembira untuk diri sendiri. Kau ade??



Aku nak pi sambung buat snack popia, ada tempahan selepas raya. Sekian ;=)






CK : Raya akan jadi tak best bila ada yg sibuk pasal jodoh aku. Blah la kau ....

1 comment:

  1. saya pun sdg berkerja skrg ni... sambil blogwalking.... slmt hari raya...:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!