Saturday, August 25, 2012

SUDAH GELITA!

Assalamulaikum ...




Sudah gelita! Aku baru je balik dari rumah ex-boss aku dekat area Templer Park, Rawang. Pagi-pagi layan monyet dekat area Templer Park tu dengan kabus bagai. Uih, bestnye dok situ. Banggalow Banggalow besau ... saujana mata memandang. Semalam lepak dekat Peransang Templer Golf Club sambil makan yee mee goreng yg sedap! Boss banje, harap aku ... idaklah! Okeh, birthday aku next month memang aku lepak sinilah ;=) Dah dapat tempat best untuk makan and lepak-lepak juga ala-ala Puan Sri!


Bab templer park kite citer kemudian, hari ini mood aku semacam je bila buka akaun Nuff status aku yang jelita glitterati telah bertukar kepada gelita non-glitterati!! Erghhhhh ini yang aku tak suka! Sejak aku blogging dan menjadikan Nuff teman setia aku kat blog, ini kali kedua status bertukar dari anak emas kepada anak tiri! Nape nie Nuff?? Tak pernah pun curang kat koooooooo .... grrrrrrrrrrrrr





Korang tengoklah sendiri ... pekehallah jadi camtu. So, aku pagi nie check semua entry aku kot kot ada kod-kod yang tidak berkenaan seperti sebelum ini. Dan korang kalau status bertukar camnie, cepat cepat hantar ticket kat Nuff, tanya dia "apsal menganaktirikan saya ar??". Eh, macam kasar tanya camtu, tanya bebaiklah. Bagi salam ke hape dulu. Terus hantar ticket dengan penggunaan bahasa yang amat berbudi yang sadis-sadis sket. keh keh keh.


So, skang aku tunggu jawapan daripada Nuffnang. Apa dia nak jawab yek? Kebanyakan entry latest sumer aku dah check, takde plak kod yang pelik-pelik. Tapi kalau ada tu, maybe aku kena delete or save kt draft entry berkenaan. Nak habaq kat hangpa, kalau status dah jadi anak tiri nie, susah tau nak dapat CPUV (Cost Per Unique Visit) dalam erti kata yang lama .. Buffered Earning! Korang-korang kalau yang masih anak emas kepada Nuff silalah jaga status berkenaan dengan baik ye! Nasihat nie ... heh



Bila status gelita semacam, mulalah malas nak check akaun nuff tengok traffic lagi. Update akan diteruskan cam biasa. Insya Allah '=)






CK : Bila tengok rumah boss aku, rasa nak beli rumah hari nie jugak. Bak duwet sket ....

2 comments:

  1. tak pernah dapat benda2 macam ni mungkin cara yang sya buat tak betul atau ntah la....

    mcm mana nak bagi dapat duit ni???
    trafik mencanak2 tapi sen habuk pun takde

    ReplyDelete
  2. @Telor Power ye ke? Cuba check status glitterati tak kat akaun nuff tu.


    Nanti rajin2 la hantar ticket kat NUff tanya pasal CPUV, nti sy share link utk tips. Rugilah kalau traffic tinggi tp x dapat CPUV

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!