Wednesday, August 29, 2012

PERGILAH ...

Assalamualaikum ....




Bukan niat di hati ingin menyisih
Tapi,
Tak ingin kasih lama bertaut kembali
Tak ingin ulang sejarah yang tak pasti!


Di saat aku bahagia
Seeloknya kau pergi

Kerna

Di saat kau lupai aku
Tak pernah sekali
Aku usik bahagia mu!


Tak pernah ku sesali
Temu kita ada pisahnya
Tak pernah ku syukuri
Kau kembali kini!


Yang aku harapkan bukan cipta semula bahagia dengan mu
Tapi
Yang aku doakan saban waktu
Cinta kasih aku dan dia bersatu!


Pergilah

Kerna aku tidak pernah sekali usik bahagia mu
Kerna aku tidak pernah terjah hidup mu
Kerna aku tidak pernah menyalahi diri mu


Bermakna,
Aku redha
Hati aku sedia menerima ... kau pergi dan jangan kembali lagi!



Aku pinta kini,
Pergilah ...

Aku sedang berbahagia dengan dia di hati aku, bukan kamu!
Bukan kamu, yang pernah pergi tanpa kata dari hidup ku dulu!






CK : Ada sebab aku dingin dengan kau, tak perlu banyak permintaan ... kerana 20 tahun kau pergi sekali pun aku tak usik hidup kau!

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!