Thursday, August 9, 2012

SI COMEL AKU

Assalamualaikum ...





Dengan bangganye nak share senyuman anak buah aku yang bam-bam dan chomel dengan korang! Anak buah yang ke enam dan bakal menunggu yang ketujuh. Geram tengok ... rasa nak geget-geget pipi bam bam Darwish!! Ini anak adik aku yang no. 2, tak sampai setahun pun umur dia tapi sedang menunggu untuk dapat adik, Insya Allah November nie ;=).



Tak larat nak dukung nie, bukan main semangat badan dia. Kalau pergi umah, tengok kita siap-siap lawo-lawo, mulalah merangkak nak ikut sama. Dia sangat suke kalau didukung ... tapi aku tak mampu le nak dukung lelama, boleh kebas tangan-tangan!!



Aku bukan boleh tengok dia nie, rasa geram sangat .... nak picit-picit je pipi dia!! 






CK : Asyik dukung anak orang je kamoo nie ...hehehhehe

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!