Tuesday, September 11, 2012

SYAMPU BAWANG!

Assalamualaikum ....






Keguguran rambut yang ketara selama beberapa bulan menyebabkan aku decide untuk potong rambut aku jadi pendek melepasi bahu. Sayang sangat sebab rambut aku dah panjang ... sket lagi sampailah pinggang! Tapi dek kerana tak tahan dengan rambut yang gugur agak banyak, terus aku zaaasssssssssssss potong pendek!



Aku ingat bila dah potong pendek, masalah akan selesailah ... dulu kalau aku potong pendek memang masalah selesai bab rambut nie. Tapi kali nie tak! So, semalam aku beli syampu bawang nie untuk anti keguguran! Aku nak tengok keberkesanan dia macam mana..... nanti after 2 weeks aku reviewlah syampu nie ok ke idak ....








#bukanbawanguntukmenumisya!






CK : Apa2 ajelah ...

3 comments:

  1. baikkk tak sabar nak tggu 2 minggu lagi!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, lama dah tak baca blog ni.

    ReplyDelete
  3. x penah pakai bawang ni kat kepala..pakai bawang untuk masak je wakaka

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!