Saturday, March 19, 2011

3rd PUTRAJAYA INTERNATIONAL HOT AIR BALLOON FIESTA 2011

Assalamualaikum....


3RD PUTRAJAYA HOT AIR BALLOON FIESTA 2011
17 Mac - 20 Mac 2011
Presint 2, Putrajaya


















CK : Sangat best! 7am saya dah ada kat tapak Hot Air Balloon di Presint 2, Putrajaya! Memang puas hati sebab dapat ambil banyak gambar! Dah manusia ramai sangat! Putrajaya meriah dan ruang legar udara di hiasi belon panas yang cantik!!

Esok saya akan pergi lagi! LAST DAY! Sapa yg belum pergi...silalah datang! Pasti puashati walaupun saya tak dapat naik. Tiket laris...8.00am dah sold out! Apapun saya rasa best sebab banyak gambar yang diambil. Dan Incik Babah juga tolong saya ambilkan gambar. Thanks my dear frenz!

Saya upload pic HOT AIR BALLOON FIESTA 2011 segar dari ladang untuk tontonan pembaca blog saya!!

6 comments:

  1. sangt cantekk..dpt tgk kat tb je tu pon kejap...bersemngat ye kamuu 7 pagi dah terpacak....memang berbaloi baloii~~

    ReplyDelete
  2. subhanallah..lawanya gambar-gambar..
    nanti upload lagi yer..
    syukur sebab kongsi gambar bersama kami...

    mmg ayu tak pernah tengok belon panas secara live.....BESTnya..

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaaaaaaaa huk3...

    dpt naik x??sy nk p smlm..tp hujan pulak ptgnya sob3...sdey~

    ReplyDelete
  4. Maya > memang seronok sgt! meriah jeee

    Azi > semangat belon namanya nie! he he

    Ayu > Nti sy upload lg...Insya-Allah ada kesempatan...

    Anis > ptg semalam balloon panas nie naik lambat....Hari ini cuaca baik. Petang x ujan rasanya kot....datangla

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!