Saturday, March 19, 2011

Memang Wajar Man RL5 Jadi JUARA!

Assalamualaikum....

Akhirnya segalanya telah terjawab! ALHAMDULILLAH....kemenangan berpihak kepada MAN! Suka saya. Man bukan sahaja berbakat sebagai pelawak yang agak selamba malah lawak dia memang tersendiri!

Malam tadi persembahan Man memang TERBAIK bagi saya! Best! Kelakar! Memang lawak la bro! Lu memang patut jadi juara pun! Gua dah doa-doa lu tau tak....ha ha ha Taksub gila saya dengan Man RL5 nie. Gangster....dalam hati ada taman. Saya suka tengok dia senyum....manis jer! Ha ha ha

Masa pengumuman malam tadi bila dah tahu Kumpulan R2 dapat Naib Juara...mula saya gelabah. He he he. Macam saya plak yang masuk Raja Lawak. Takut giler kalau Kumpulan Balas yang jadi juara! Maaf ya Kumpulan Balas .... saya memang tak suka lawak korang! Tak menarik! Berbaur lucah! Tak original! Nampak sangat macam dibuat-buat. Muka korang takda pun macam muka pelawak. Mungkin korang ada peminat tersendiri yang mengundi sehingga Nazmi boleh terkeluar [feberet saya jugak....kecewa bila dia tersingkir!]

Bila Zizan dan Johan nak umumkan siapa Juara Raja Lawak Musim Ke-5, saya dah siap tutup telinga! ha ha ha .... bila tengok MAN yang keluar terima hadiah! Terus saya cakap...."ALHAMDULILLAH"! Bro ... kau memang patut jadi JUARA!

Kumpulan R2! Best masa segmen pertama...masuk segmen kedua agak kureng skit tang lagu tu! Papepun korang pun memang best! Saya suka Abang I LOVE U nie...kalau tak salah nama dia Rahim!

Kumpulan Balas! Dah komen dah tadi. So, takmo ulang-ulang lagi! Bagi saya memang kumpulan ini agak kurang berbakat untuk jadi pelawak! Ini pendapat peribadi saya. So, sapa yang minat mereka mungkin komen mereka ini bagus. Hak masing-masing bukan. Mungkin kumpulan ini perlu perbaiki persembahan...he he he! Sudah jadi juri yang tak bertauliah....

Hari ini rata-rata kawan yang saya jumpa semua cakap keputusan semalam memang wajar! Dan memang MAN layak dinobatkan sebagai JUARA RAJA LAWAK MUSIM KE-5! TAHNIAH!!

"Man, duit RM100,00.00 tu....tak rasa berat ke nak bawa balik? Kalau akaun dah penuh boleh la transfer sini sket!" ..... he he he



CK : Riang je bercerita pasal Man hari ini dengan kawan2! Gua dah tangkap cintan sama lawak lu la!! REMPIT beb!!

3 comments:

  1. wahh ruginya tak dapat tengok.! tapi betul lah, man tu memang agak sweet pon.!

    hey, jom join contest saya yang pertama di blog.! :)

    ReplyDelete
  2. hey!!,,,ayu mnat kmplan balas au!,,,,hey tom,jerry!!!!...hahaha,,,,man pn ayu suke gler!

    ReplyDelete
  3. Izbeta > takpe nti Astro mesti ulang punya! leh tgk jg nti....

    Ayu > Minat masing2 kan...semua tak sama! berbeza minat kan bagus....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!