Tuesday, March 29, 2011

Nak Berehat Sekejap!

Assalamualaikum...

Hari ini rasa lega skit. Tugasan pejabat banyak yang dah siap. Cuma nak bagaitau kat pembaca setia [ada ke pembaca setiaku??] blog picisan nie ... CIK KAMOO AKAN BERCUTI! yeyeye.

[Saya akan berada dalam RELAX MODE selama seminggu ... lebih kuranglah!]


Saat Yang Ku Idamkan .... Ingat Amy Search je ke ada saat yang macam nie!

Saya nak berehat sekejap. Cheeewah! Bajet memang adalah orang jenguk belog nie hari-harikan. Uhuk...kalau takda malulah...hu hu. Berehat sebab otak dah terlalu penat dengan kerja. Kalau jammed susah nanti. Hari ini pun dah migrain ... alahai kesian sungguh!

[Kalau boleh nak berehat camnielah! Aman ... he he he ... tapi belum masa pun lagi. Ahaks!]


Saya akan balik kampung! Best .... nk hug-hug mak n ayah. Jenguk-jenguk dorang. Kesian tinggal berdua je kat sana. Anak-anak semua tinggal di Selangor dan Putrajaya. Macam mak cakap nak buat macam mana ... dah anak cari rezeki! Hanya doa yang mengiringi anak-anakku. Uiks ... sentap! Rasa mau nangis la mak ....

Balik kampung nanti bolehlah nak kuak lentang macam mana pun. Pssst handphone khas untuk kegunaan pejabat akan di'off'! Sorry! Sebab keadaan saya amat kritikal dan mahu berehat sepenuhnya. Untuk kawan sepejabat dan boss ..."Sorry! I'm on leave!". Tambah pula saya nak 'bermanja-manja' ngan mak ayah. Sila jangan kacoooo.... ha ha ha


Harap-harap lepas cuti nie, saya akan kembali tenang seperti perempuan slim ini [harap juga saya akan slim seperti dia]. Incik Babah dah pesan bermula April ... "jangan makan nasi!". Erghhh apakah?? Saya cuba .....

Walaupun saya cuti ... saya akan buat auto publish entry untuk korang. Saya tahulah traffic belog saya tak kencang mcm korang. Korang hebat....saya haibat! ha ha ha.

OKlah korang ... malam nie kalau sempat saya berbeloging lagi. Yeeeehaaa....

CK : Cuti panjang sampai minggu depan! Bulan Mei nie cuti untuk cuti-cuti Malaysia. Tak sabarnya! he he he


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!