Sunday, March 27, 2011

Penat!

Assalamualaikum .....

Happy weekend korang! Hari ini saya rasa letih sangat. So sudah plan masuk office lambat. Masuk office hari Ahad?

"Erghhh Ahad pun keje ker?"
"Bangla pun tahu cuti hari Ahadkan...."

Nasib badan. Nak buat macam mana. Keje makin berlambak [kalau masing2 tak nak bagi kerjasama, maka akan berlambaklah kerja ini sampai bila]. Nasib orang belum kahwin. Macam inilah. Sabar aje!

Memang rasa otak dan badan nie penat giler. Semalam pun dah seharian kerja. Malam pergi cari hadiah untuk Incik Babah then pergi pasar borong lagi beli bahan-bahan mentah mau masak. Adeeeh makin letih badan. Balik pun malam tadi dah tengah malam sangat. Terus tukar baju dan .... zzzzZZZZZZZzzzzz sampai pagi nie. Kul 7.00am dah terjaga .... erghhh perit mata!

Pagi ini rasa nak kemas apa yang patut kat rumah dan masak! Dah 3-4 hari tak masak. Erghhh rindu pulak nak melagakan kuali dan senduk serta sudip. Biar dorang bergaduh2 hari ni. Siap semua kerja rumah baru saya nak pi keje!

Kebelakangan ini saya rasa amat PENAT dan kerja office semakin banyak. Makin banyak belajar rasa makin banyak tak tahu pula .... sabar ajelah!



CK : Kalau masing2 sedar dan melaksanakan tanggungjawab masing-masing mungkin saya tidak sepenat ini. Dah diarah sudah diajar masih tidak mahu jalankan kerja sendiri. Sudahnya saya yang kena turun padang. Macam-macamlah korangkan ..... semoga Allah sedarkan korang bahwa penting utk cari rezeki yang berkat!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!