Saturday, October 27, 2012

BERAYA LAGI!!

Assalamualaikum ...





Hari raya kedua. Aidiladha taklah semeriah mana. Biasa-biasa je,
Tapi dekat Aloq Staq still sambut, still ada budak-budak datang beraya ...



Hari nie aku nak pergi beraya dengan family
Nak pergi Balik Pulau, Pulau Pinang rumah maklong dan Kak Dah aku.
Sambil beraya tu nak menjemput ke Majlis Perkahwinan adik aku bulan November nie
Kiranya sambil menyelam minum airlah nie


Okeh, aku nak cau dulu. Ayah aku dah bising dok suruh siap-siap ... nanti ada masa aku sambung ye ;=)









CK : Rindukan si teman tahap melampau, tak sabar nak raya sama-sama tahun depan kalau ada rezeki. Insya Allah

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!