Monday, October 1, 2012

BERUBAH

Assalamualaikum ...




Rasa susah bila mengajar orang yang tak nak berubah. Bila aku ajar, asyik nak juga follow benda yang salah orang lain buat. Bila aku tegur, menjawab lebih banyak daripada apa yang aku ajar.


Niat aku ikhlas, aku ajar kalau boleh biar orang yang aku ajar jadi lebih bijak dari aku. Tapi kalau tak tunjuk kesungguhan bila ilmu diperturunkan, aku jadi sedih! Rasa macam sia-sia seperti mencurah air ke daun keladi. Sia-sia!


Tapi aku perlu sabar. Mungkin ini dugaan buat aku. Buat diri aku untuk lebih jauh berjaya. Aku harap aku berjaya menangani masalah-masalah kecil sebegini. Insya Allah!


Lagi bertambah sebak hati aku, bila salah ... cuba cover macam benda tu betul! Wajar ke??






CK : Ya-Allah kuatkanlah semangat aku, tabahkanlah hati aku serta permudahkanlah urusan harian aku! Amin ...

1 comment:

  1. Nak skinny jeans worth RM150, jom join contest
    http://bawalbiru.blogspot.com/2012/10/tag-like-contest.html

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!