Thursday, October 4, 2012

HASUTAN HANIS ZALIKHA HANYA DENGAN KFC ZINGER DOUBLE DOWN

Assalamualaikum ....










Tengok gambar pun dah terliur .... terus aku sms si teman ...


"Jom pi makan KFC Zinger Double Down ..."

"Langsung tak boleh blah ...."

"Alah jom la ... sharing is caring ;=)"


"YOLAAAH!"


"Sayang kamu ... ha ha ha!"




ha ha ha, akhirnya dia kalah dengan aku ...  hangin je mamat nie ngan aku .... jangan marah aku ye, marah kat Hanis Zalikha ... dia sudah menghasut !! muahahahahahha








CK : Bengang dengan staff aku, minta laporan dah nak masuk 2 minggu tak bagi .... siap la ko nanti aku bancuh!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!