Monday, October 1, 2012

KARNIVAL PANCING PUTRAJAYA 2012

Assalamualaikum ...





Semalam aku seharian dekat Karnival Pancing Putrajaya 2012 dekat Presint 4 Putrajaya. Berpanas tanpa sebarang sunblock! Berpeluh ... lencun baju aku. Pertama kali aku rasa ramainye umat yang koin karnival pancing nie, kalau tak salah aku hampir 6,800 orang yang datang!! Best .... aura baru yang dibawa oleh TS Presiden baru PPj, Tan Sri Aseh Che Mat! 



Hadiah sumer best-best, cuma  yang tak best aku je yang tak masuk hik hik! Tahun-tahun sebelum nie takdelah hadiah gempak sangat ... kalau cabutan bertuah setakat hamper je. Tapi tahun nie cabutan bertuah motorsikal modenas, tv lcd, emas ... bla bla bla! Dan sape yang memancing dapat ikan jenis 10 mata terberat dapat kereta Perodua MYVi!!! bestnye .....


Hadiah ikan terberat pertama dapat RM7K ... kedua RM5K ketiga aku dah tak ingat berapa, kalau tak salah RM1K kot. Seronok-seronok, berpanas setengah hari kalau dapat ikan yang jenis mata tinggi .... dapatlah hadiah riban-riban!!


Hadiah cabutan bertuah dan bonanza!

Gaya pancing sambil baring .... hebat hebat! Entah dapat ikan ke tak abang nie.



Gambar banyak lagi, tapi aku akan cerita kemudian sebab gambar walk for health pun belum letak watermark lagi. So, satu satulah, habis cerita pasai walk for health baru citer pasai karnival pancing. Lambat sket kayuh kali nie pasai blog ... aku sibuk sket dah kepenatan. Belum ada rehat yang sempurna lagi minggu nie. Blog pun terabai semacam. he he he



Apapun, Karnival Pancing Putrajaya 2012 yang diberi nafas baru tu memang sangat best! Paling best untuk kaki pancing, Presiden PPj bagi memancing dekat Tasik Putrajaya tu sampai 12.30am malam tadi. Syokkan?? Mesti dapat banyak ikan dorang nie .... Terima kasihlah Tan Sri. We love u .... he he he he








CK : Kalau dapat pancing udang semalam kan best, tapi aku bukan kanak-kanak! Udang punyalah besaq besar. 

2 comments:

  1. semlm zaidi pun bertugas.. tp ntah buat apa xtau la.. bertuah la sape dpt kete tu..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!