Saturday, October 20, 2012

ENTRY PANJANG LEBAR!

Assalamualaikum ...





Tajuk entry je panjang lebar, tapi ini entry pendek sahaja di hari minggu!!


Sejak-sejak rajin menumpu mata pada blog ...
Aku perasan kalau aku buat entry panjang berjela tanpa gambaq


Contoh kat SINI, SANA, SITU ....and SINUN


Bila aku over je, sure ada entry pepanjang.... dan mesti entry tu takkan ada komen!!
Kalau ada pun komen, cuma satu atau dua je. Sedih ...

Aku rasa macam korang tak faham je cerita yang aku cuba sampaikan ...
Atau korang tak tau nak komen apa2 sebab terlalu touching?? ha ha ha


Aku gurau je ... komen atau malas nk komen ... takda hal!!
Update tetap update selagi aku terdaya meneruskan kehidupan aku sebagai blogger picisan. Cheeeeeeeeewah!!!


Entry pendek takda komen, tak kisah sebab taip tak penat pun ... ngeh ngeh ngeh


Aku takde idea nk update ape nie, pic semua ada kt umah ... aku ada kat opis
Tetiba terpikir pasal entry panjang tanpa komen!


Lepas nie, malaslah nak taip pepanjang ... ha ha ha




CK : Mood kat kampung dah nak raya haji ;=)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!