Thursday, October 18, 2012

MIMPI!

Assalamualaikum ...




Akhir-akhir ni aku asyik mimpi je ...
Terlelap, dan terus mimpi.


Sejak dulu aku memang tak suka mimpi ketika tidur
Mimpi time tidur ajelahkan ...
Time tak tidur tu takkan mimpi gak kot ... itu verangan namanye


Sekarang nie, yang masuk dalam mimpi-mimpi aku orang yang tidak berkenaan
Bak kata, yang tak sepatutnya masuk dalam mimpi aku.


Orang kata kalau kita mimpikan tentang orang, bermakna kita sentiasa fikirkankan dia
Tapi masalahnye aku tak fikir pun pasal manusia nie, kalau boleh taknak fikir
Aku nak buang jauh-jauh manusia nie ... takmo lagi dia ada dalam kehidupan aku.

Biar jadi sejarah je!!





CK : Nyah kau!!

6 comments:

  1. Mungkin Allah tak nak kamu berjumpa dengan org tu jadi dia jumpakan kamu dengan org itu di dalam mimpi.

    baca ayat kursi 7 kali.
    satu satu satu di hembus di bahagian hadapan, belakang, tepi kiri, kanan atas dan bawah.

    yang terakhir baca ayat kursia nia. ya allah jadikanlah ayat ini penhadang di seluruh bahagian tubuhku. dan telan air liur. tidur lah...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!