Thursday, October 4, 2012

MELAMBUNG!

Assalamualaikum ...






Sekarang nie, aku asyik terlelap masa tengok TV
Kesudahannya TV yang tengok aku tidur ;=)



Susahlah nak kontrol mata nie, terlelap dengan tak sengaja
Kalau adik tak tolong offkan TV tu ...
Maknanya TV tu akan tengok aku tengok sampai 5pagi
Biasanya 5pgagi aku dah sedar dah dari tidur
Ambil remote, off TV dan sambung tido
6.30 pagi baru bangun ... he he he ;=)



Aku rasa, kalau TNB hantar bil hujung bulan nie
Pasti-pastinya bil elektrik aku melambung!


Nasib baik sara diri sendiri, kalau dok kampung buat perangai lagi nie
Sah-sah mak ayah aku berleter memanjang!


Camnelah nak sahut seruan Kerajaan Malaysia suruh jimat elektrik kalau asyik lelap je manjang!!






CK : Tiba-tiba aku keliru dengan masa depan aku .... nape ntah!! Semalam mimpi ngeri ...



3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!