Tuesday, November 30, 2010

Baru Dapat Pegang Pun dah Puas!! Belum Lagi Rasa....

Hu hu hu

Tajuk entry mmg tak boleh blaaah!! Entah apa2. Sila stabilkan kepala otak korang ok. Ini bukan entry 18sx ke ape! Saya nk tgk sejauhmana korang punya imaginasi walaupun hanya setakat baca tajuk. Harap2 imaginasi korang masih terkawal di had yg sepatutnya!

Saya mmg dah lama idam nk beli + guna hp BLACKBERRY BOLD 9700! Tambah2 sejak SONY ERICSSON K770i saya telah jatuh dan pecah screen dalamnya sejak 2 minggu lalu, Lagi la penyakit mengidam sy ntah hape2! Asyik rindu dendam dgn BB nie! Adus....sampai mimpi2lah. Tapi ttp sayangkan K770i sbb itu adalah hadiah! Hadiah ye...bukan beli! Sbb tu w/pun screen pecah pun sy guna lagi. Setakat boleh terima call ajelah. Nk hantar dan terima msg....neeehi...neeehi....

Dan akhirnya saya dapat beli opssss tidak....hanya dapat pegang sahaja....dan berteman tidokan si BB nie utk 12jam sajork! Terus buat saya jatuh cinta. Tapi cinta BB pada saya cukup mahal. Tak mampu saya utk menerimanya....

Hitam itu menawan...owh! sungguh buat saya teruja

Baru Dapat Pegang Pun dah Puas!! Belum Lagi Rasa....

Teringin giler nk pakai BB nie. Orang lama2 cakap "ukur baju di badan sendiri"...jgn kat badan beruang pulak, sbb beruang tak pakai baju, dia hanya spesies binatang yg suka tayang bulu byk2 kat badan dia yg gempal itu.

Tapi saya hanya mampu beli [.......] tunggu ajelah 2/12/2010 nie. Kita tengok apa yg saya mampu beli bagi menggantikan K770i itu. Masih sayangkan K770i...Encik Abie ckp boleh baiki. Lepas dapat yang baru akan dibaiki jugak nanti.

DAH PUASKAN DAPAT PEGANG!! KALAU DAPAT GUNA MESTI LAGI PUAS...ha ha ha ha


Sabar ajelah wahai diri!!


p/s : Telan air liurlah....tp manatau kot rezki!! Mesti nk capai jugak satu! Wah....hati besar kau yek..

4 comments:

  1. saya hanya mampu pakai nokia E5 jer kak..
    tak dapat bb...dapat hp bentuk mcm bb pun jadi ler

    hehhehehe

    ReplyDelete
  2. yanie --- bersyukur dgn apa yg ada...

    ReplyDelete
  3. gilee...aku tertpu mula2 haha
    yerp mmg puas ati dapat model nih...

    ReplyDelete
  4. Ironheart : sila perbetulkan fius2 dikepala anda...ha ha ha! thanks datang melawat

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!