Tuesday, November 30, 2010

Bila Power Puff Girls Menyerang Kami 3 Beradik!!

Power Puff Girls menyerang wall FACEBOOK saya adik beradik! Saya ada 2 orang adik perempuan dan mmg sesuailah karektor Power Puff Girls itu untuk setiap seorang termasuk saya. Ini semua gara2 kebosanan adik bongsu saya yang baru jerk dapat result examnya! Alhamdulillah resultnya cemerlang.

Sementara sebelum cari kerja...dia nk berehat sebulan! So, Januari 2011 baru dia nk mula cari kerja untuk dapatkan duit poket sambung belajar lagi! Alhamdulillah nasib baik dia sedar yg kami bukan dilahirkan dalam keluarga yang punyai 3-4 buah bunglo, 20 buah kereta BMW dan tanah ladang..estet yang ratusan ekar sebagai harta!

Demi melayan kebosanannya....dia suruh saya dan adik sulung menukar pic profile di Facebook masing2. Layan ajalah! Bukan rugi pun....! Apa lagi penuh lah Power Puff Girls tu kat wall saya dan dorang...hak hak hak! Mmg happylah ada adik2 mcm nie. Hilang stress kerja...

Semua watak diagihkan oleh adik bongsu...sbb diakan kepala....

Adik bongsu bg watak ini utk saya : Buttercup!

Watak ini utk adik saya yang sulung : Bubbles

Mestilah ini watak utk adik bongsu saya yg kebosanan tu : Blossom!!
(Sukalah dia bila adik sulung ckp watak ini lagi comel....abih sendiri pilih!)

Kami bertiga...ha ha ha dalam watak cartoon ini....shoooomelnya! hik hik hik


Adat adik beradik....kadang2 bergaduh jugak! ada je yg tak kena sana dan sini. Tapi carik2 bulu ayam lama2 bercantum jua!



p/s : Happy sgt arinie....hny kerana POWER PUFF GIRLS!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!