Sunday, November 28, 2010

::Kalau::


Kalau CINTA itu bukan utk aku...
Untuk siapa CINTA itu akan disandarkan...

Kalau RINDU itu bertandang...
Perlukah aku membuka ruang...

Kalau KECEWA itu kau hadiahkan...
Perlukah aku KECEWA sepanjang zaman...

Kalau KASIH ini masih ada...
Perlukah KAU pergi tanpa kata...

Kalau aku sedang BAHAGIA...
Perlukah kau hadir menagih semula CINTA...

Kalau aku TERSENYUM...
Adakah kau yakin bakal ada PELUANG kedua...

Hidup ini MACAM-MACAM...
Aku rasa kau tahu SAYANG ini tidak pernah PADAM!!

Semoga SEGALA CINTA diberkati TUHAN!


~aku menulis bukan krn nama & ini tulisan aku- CIK KAMOO~




p/s : Peace!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!