Saturday, November 27, 2010

REDAH AKU DAN KAU PUNYA!


Encik Ben buat segmen baru lagi! Join lagi. Rasanya baru jer join segmen SAYA SUKA BLOG AWAK LA! Kreatif betul Encik Ben kita. Mcm idea dia!

Kali nie segmen Encik Ben adalah REDAH AKU DAN KAU PUNYA! Memang menarik & tertarik! Malas nk mengarut panjang2...jom kita tengok apa yg patut korang baca!

5 entry Encik Ben yg saya SUKA!
  1. SAYA SUKA BLOG AWAK LA!
  2. Nak Tackle FOLLOWER?
  3. Bayar deposit rumah baru dengan duit blog?
  4. Cukupkan 1 atau 2 entri?
  5. Entri : Kualiti atau kuantiti?
5 entry saya yg saya suka & nak korang pun suka..berbaloi mungkin!
  1. Nuffnang lagi!!
  2. OSTEEN.com.my!! Again...
  3. Kejayaan - Saling kaitan dengan ibu bapa
  4. Aku Budak Kampung - Part Si Keli
  5. Resepi : Rendang Ayam Cili Api Negeri Sembilan

Ok cukuplah tu....


p/s : Hanya utk suka2 saja....

5 comments:

  1. wah besh2!!!!
    baru dpt baca enty yg elok2!
    hekhek!

    ReplyDelete
  2. Lelaki ini : thanks ar....

    Wannur : Thanks jugak....kebaboooom...he he

    ReplyDelete
  3. Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
    JOM BACE ENTRY BARU
    "1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

    ReplyDelete
  4. Kimi : best! boleh kenal dgn ramai blogger! idea encik Ben nie menarik....dan buat org lain tertarik utk join sama...

    Kimi terima kasih dtg sini....sila lah follow kite

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!