Saturday, November 13, 2010

::Selamat Pagi::

Tangisan yang menjadi halwa telinga di pagi hari
Menyedarkan aku dari lena

Selamat pagi dunia!
Kicauan burung sedang menari
Berterbangan sana sini

Aku
Harus jua pergi
Mencari rezeki

Aku kerja la arinie
Di hujung minggu yang sunyi
Owh...apakah??
Sedang mereka masih bergelak ketawa bersama anak kecil

Aku perlu mandi
Menyiapkan diri
Memenuhi tuntutan yang tak seberapa ini
Walaupun indah dan empuknya tilam itu
Aku harus bangun seberapa segera
Huh! Bangunlah! Apa tunggu lagi??

Selamat Pagi semua
Semoga kalian bahagia di hari indah ini
Ditemani sang suria yg setia!



::Nukilan::Cik Kamoo in da house


p/s: Rezki tiada yg dtg bergolek.....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!