Saturday, December 15, 2012

45 MINIT BERSAMA JILLIAN MICHAELS

Assalamualaikum ....






Hye morning korang ;=) Happy weekend!
Hari nie walau bangun agak awal ... tapi telah terlari dari waktu sebenar 


So, takdelah aku nak jogging mengelilingi bukit depan rumah aku nie.
Buntu kepala nak buat apa pepagi weekend nie kan ..
Selalu jogging + jalan kaki je ...
Memandangkan aku dah pulih sepenuhnya (Alhamdulillah) dan hari ni start balik Atkins ...
Maka aku decide workout dalam rumah je. Okelah kan dari tak buat pape langsung.
Kalau ko bersenam ... yang sihat dan fit diri ko juga ... bukan sesape pun. 
Asyik cakap je, tak wat papepun rugi diri sendiri juga ...
Fikirlah sihat, fit dan berstamina untuk diri sendiri dan orang2 sekeliling yang kita sayang ;=)


Walaupun aku rasa nak kurus dan capai target 48kg tu macam jauh lagi
Takpelah usaha tangga kejayaan!! Pelan-pelan kayuh sampailah!!


Pagi nie aku workout dalam rumah je 
Tapi aku rasa lagi better dari aku jogging + jalan kaki
Sebabnya workout dalam rumah dengan Jillian Michaels nie buat peluh aku mencurah bagai mandi
Walhal ... 45 minit aje kot aku workout.
Peluh meleleh ... fuuuuuuuuuuuuh .... segar rasanya!!


Actually aku dah lama tak workout dalam rumah sejak jogging + jalan kaki nie.
Balik rumah dok tengok tv, masak, blogging ... tidur je yg kerap!
Sebelum nie aku dah pernah cerita pasal Jilllian nie kan ... dah pernah share entry ngan korang pun.
Kali nie aku share lagi .... 
Sebab aku skang tengah usaha hafal step dalam Jillian Michaels 30 days Shred Day 1
So, kalau dah hafal tak pelu lagi la nak belek youtube setiap kali nak workoutkan ...
Pejam mata pun bleh buat!! Cheeeeeeewah ... nada riak di situ. Sila jangan tiru!! muahahahha





#aku rasa dah gemuk! erghhhhh semua bermula selepas kenduri kahwin adik aku haritu ... disiplin out! paaaaaaaaang diri sendiri 100x pergibalik. huh!!!!

#come to me atkins .... and come to me workout !! lepas ni nak jadi sahabat karib dua dua perkara ini.



Okeh, till then...tatatatattata







CK : Berubahlah kepada yang lebih baik, bukan untuk sesiapa ... tetapi untuk diri sendiri. Untuk maju dan berjaya kena usaha ... tiada keberhasilan tanpa usaha. Ingat tu!!

3 comments:

  1. rajin nye... susah tul nak disiplinkan diri. haish...

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya utk merajinkan diri utk bersenam demi kesihatan

    ReplyDelete
  3. Akak memang tak mampu buat Atkins. Semoga tercapai target. Amiin.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!