Saturday, December 29, 2012

FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA

Assalamualaikum ....




Takde apa nak buat sangat ... so, layan Fear Factor Selebriti Malaysia. Abang macho jadi hos dia. Siapa laie kalau bukan Aaron Aziz! Aku tengok Aaron Aziz nie memang cukup ensem dan macho dah! Sasa la juga. Cuma tang suara dia je macam tak kena dengan kemachoan dan kesasaannye ....



Berkali-kali aku dengar ... suara dia cam 'halus' jer! Tak macam suara jantan la bagi aku. Jadi suwet plak aku dengar. he he he ... kesian dia  macam kena jerit-jerit plak dalam Fear Factor nie! Apapun, walau suara bro halus ... tapi tetap lunak aku dengar! muahhahahaha ....


Dan bro tetap hensem di mata gua. muahahahaha ... marah plak si teman baca. Takpe, si teman tetap hensem di mata dan hati gua!  Pujaan hati gua ....


Tengok Fear Factor nie cam seram lah plak dengan ketinggian. Aku ingat rancangan nie wat kat Malaysia, tapi rupanya kat Cape Town sana. Jauh benor le! Jom tengok retis mane yang join program neh ...


Eh, Elfira Loy ... Dalam Hati Ada Taman pun ada juga. Aku suke kecomelan dan lakonan dia. Dia sangat comel kat mata aku. Jehan Miskin pun ada. I like! Jehan nampak sangat macho bila dia masak ... he he he. Sebab tu aku terlebih suka dia. Lelaki yang pandai masak nampak macho beb! 


Alamak Gambit Saifullah pun ada juge ke ... oh, aku tak berapa suka dengan Saiful nie. Lakonan dia tak berapa sangat .... gossip je lebih. Sowwy ... 


Okeylah, nak sambung tengok Fear Factor nie .... 






CK : Seram la plak dengan ketinggian dalam fear factor nie. hu hu hu

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!