Thursday, December 13, 2012

HARIMAU MALAYA THE BEST!!!

Assalamualaikum ...




Hye ...



Sedang layan Piala AFF Suzuki 2012 ... Malaysia vs Thailand. Score terkini Thailand 2-0 Malaysia. Setiap kali Malaysia lawan di padang lawan, pastinya tiada layanan istimewa. Tak sempat uji padang lawan contohnya. Takda tempat nak training.


Sedangkan pasukan manapun yang datang ke Malaysia pasti dilayan sebagai tetamu istimewa... ditatang! Tetapi kenapa Malaysia tidak dilayan sedemikian??


Malam ini Malaysia kalah dengan Thailand. Bagi aku kalah Malaysia masih bermaruah .... teruskan usaha dan cuba lagi pada masa akan datang!!  Malaysia main malam ini lebih baik daripada game dengan Singapura haritu. 


Kecewa dengan layanan yang diterima oleh pasukan Harimau Malaya. Kenapa selalu jadi macam nie?? Apapun .... Biar buruk orang lain lakukan kepada kita, janganlah kita balas keburukan .... tetap usaha membalas dengan kebaikan!! Love Malaysia ....





CK : Harimau Malaysia ... tetap terbaik!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!