Wednesday, December 12, 2012

DOA MURAH REZEKI

Assalamualaikum ...



Hye ... morning!



Just nak share dengan korang doa murah rezeki yang wajar diamalkan semua. Ayat 1000 dinar. Aku baca juga doa nie ... kadang2 bila ingat. Belum dapat menjadi rutin lagi. Sepatutnya baca hari-hari, lepas solat 5 waktu ke atau waktu-waktu doa mustajab. Aku pulak biasanya baca doa nie waktu pagi. Disebabkan aku nie lambat menghafal, setiap kali nak baca bawa keluar kertas. Walhal doa pendek je! heeeeeeeee



Alhamdulillah, sejak amalkan doa nie .... rezeki makin murah. Tapi bukanlah bermaksud kau amal baca doa kat atas nie kemudian duduk saja goyang kaki tunggu rezeki turun dari langit. Tidak ... tidak begitu ye tuan-tuan dan puan-puan! Kenalah mencari peluang, merancang dan berusaha kemudian berdoa serta bertawakal kepada Allah Ta'ala. Cheeeewah mirip ustazah ye kamoooo! heeee heeee



Okehlah, selamat beramal!





CK : Kesihatan masih terganggu. Mood berehat lagi ;=)


6 comments:

  1. Ayat 100 dinar ke, Ayat 1000 Dinar, CK? Bukan utk rezeki jer, dalam novel Iluv U Stupid, ada cerita ianya juga boleh dibaca saat kita dalam kesusahan dan perlu bantuan dari Allah. Macam dalam novel tu, orang Kemboja tu baca non stop masa cuba selamatkan diri dari tentera Polpot.

    ReplyDelete
  2. @Aziela Ayat 1000 dinar....dah dibetulkan dah. terima kasih atas teguran. he he he

    ReplyDelete
  3. thanks for sharing. semoga kita terus dimurahkan rezeki dan dipermudahkan dlm segala urusan. get well soon ya!

    ReplyDelete
  4. thank you sharing.

    mak akak pun suruh kami anak anak amalkan ayat 1000 dinar ni.

    ReplyDelete
  5. tq sharing.. ayat 1000 dinar yang masih tak hafal lagi.. huhuu... cabar 40 hari utk amalkan dan jadikan ia kebiasaan..

    ReplyDelete
  6. tq sharing.. ayat 1000 dinar yang masih tak hafal lagi.. huhuu... cabar 40 hari utk amalkan dan jadikan ia kebiasaan..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!